Vásárlási információk, Általános Szerződési Feltételek

  • 1. Cégadatok

    • A webáruházat és a tárhelyet üzemelteti: Kovács Tüzép Kft. (OtthonDepo.hu vagy Szolgáltató)
    • Székhelye: 3388 Poroszló, Rákóczi u. 36.
    • Telephelye: 3300 Eger, Nagyváradi u. 17. (OtthonDepo Webáruház)
    • Alapítva: 1990.
    • Képviselő személye: Kovács Károly
    • Elérhetőség:
    • Telefonszám: 06-1-44-33-555 (Vevőszolgálat)
    • Adószám: 11174015-2-10
    • Illetékes cégbíróság: Heves Megyei Bíróság - Cégbíróság - 3300 Eger, Barkóczy u. 1.
    • Cégjegyzékszám: 10-09022768
       
  • Vásárlás 5 egyszerű lépésben

    1. Megrendelés külön regisztráció nélkül: A vásárlás megkezdéséhez nem kell regisztrálnia webáruházunkban.
    2. Megrendelés: A kiválasztott termékeket a Kosárba gomb segítségével helyezze kosarába, ha szükséges módosítsa a mennyiséget a frissítés gomb megnyomásával, ezután válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb szállítási költséget, majd véglegesítse megrendelését.
    3. Visszaigazolás és egyeztetés: A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek E-mail címére, ezután vevőszolgálati munkatársunk adategyeztetés céljából felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy ha nem elérhető akkor emailben.
    4. Kiszállítás: Díjaink rendkívül kedvezőek, a szállítási költség a termékek súlyától és térfogatától függ, Magyarország egész területén egységes. Egyes esetekben a rendelés teljesítéséhez előleg a termék értékének előreutalására lehet szükség.
    5. Fizetés és átvétel: A megrendelt termékek árát fizetheti előreutalással, bankkártyával, utólag a csomag átvételekor a futárnak, vagy személyesen üzleteinkben is.
    Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.otthondepo.hu weboldalon (a továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Ön vagy Vevő) általi használatának feltételeit.
    Az Általános Szerződési Feltételeinket elérheti, letöltheti, elmentheti saját eszközére a https://www.otthondepo.hu/aszf.pdf címen, ide kattintva.

    A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Webáruház felületén elérhető tájékoztatások (pl. Gyakran Ismételt Kérdések) nyújtják.

    A szerződés nyelve magyar.

    Semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát az Otthondepo.hu.

    Ön a Webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

    Az Otthondepo fenntartja az ÁSZF egyoldalú módosításának a jogát, a módosítást a módosítás hatálybalépését megelőzően a Weboldalon teszi közzé. Amennyiben a módosított ÁSZF megjelenését követően adja le megrendelését, arra automatikusan a módosított ÁSZF vonatkozik. Utolsó módosítás időpontja: 2021. június 1.
  • 2. Rendelés előzetes regisztráció nélkül

    A vásárlás megkezdéséhez nem kell regisztrálnia Webáruházunkban, a Kosár oldalon megadott személyes adatok alapján jön létre a megrendelés (szerződés).
  • 3. Kedvencek

    Ha Önnek megtetszik bármely termékünk, akkor a termék adatlapján vagy a terméklistában nyomja meg a "Kedvencekhez" gombot vagy az ikont. A termék ekkor bekerül a "Kedvencek" menüpontba, ahol bármikor könnyedén elérheti. A Kedvenceket a rendszer a webshop folyamatosan egy cookie-ba (sütibe) menti, így ahhoz következő használatkor is hozzáférhet.
  • 4. Kosár

    A megrendelni kívánt terméket a termék adatlapján vagy még a terméklistában a "Kosárba" gombra kattinva lehet a kosárba helyezni. Ekkor még egyszer meg tudja nézni a kosárba helyezett termék adatait. További termékek kiválasztása ezután a "Tovább vásárolok" gombbal történik. A "Megyek a pénztárhoz" gomb megnyomásával a Kosár oldalra jut, ahol ellenőrizni tudja a várható szállítási költséget és a kosárba helyezett termékeket.

    • Böngészés közben a felső menü jobb szélénél található "x termék y forint értékben" feliratra kattintva megtekintheti a kosárban lévő termékeket, törölheti azokat a "Kosárból", vagy a "Kedvencekhez" teheti.
    • Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet. A termékek darabszámát úgy módosíthatja, hogy a termék mellett levő beviteli mezőbe beírja a megfelelő darabszámot, majd a módosítom feliratra kattintva nyugtázza azt. Ezután az oldal frissül.

      Kérjük minden esetben a termék adatlapján keresse a kiszerelés mennyiségét és az alapján kiszerelési egységre kerekítve adja le rendelését. Amennyiben nem így teszi, Vevőszolgálatunk kijavítja ezen tételeket és a visszaigazoláson már a kiszállítható mennyiséget fogja látni. Az intézkedésünk az áru védelmét szolgálja.
       
    • A megrendelési űrlap kitöltéséhez kattintson a "Tovább a megrendelési űrlaphoz" gombra.

      A termék kosárba helyezése fizetési kötelezettéget von maga után!
  • 5. A szerződéskötés lépései - Megrendelés, visszaigazolás, egyeztetés

    A kiválasztott termékek megrendelését a termék kosárba helyezése után azonnal, vagy a felső menü jobb szélénél található "x termék a kosárban" feliratra kattinva kezdheti meg. A "Tovább a rendelés véglegesítéséhez" gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat.
    1. A kiválasztott termékek megrendelését a "Kosár" funkciónál teheti meg.
    2. A "Tovább a rendelés véglegesítéséhez" gombra kattintva megadhatja a számlázási és szállítási adatokat. Egy e-mail címhez egyszerre egy szállítási és számlázási cím tartozhat, ezért ha másik címre kér egy következő rendelést, más e-mail címet kell megadnia.
    3. Ezután a "Tovább a megrendelés véglegesítéséhez"  gombra kattintva még egyszer ellenőrizheti a rendelését, majd a "Megerősítem és elküldöm a megrendelést" gombra kattintva küldheti el a megrendelését nekünk.

      Felhasználó a webáruházban történő vásárlásával / regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a weboldalon közzétett adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezeléshez hozzájárul.

      Tájékoztatjuk, hogy bármely termékünket megrendelheti, de esetenként a beszerzésükhöz hosszabb idő kell, melyről a visszaigazolásban tájékoztatjuk, amit természetesen nem megfelelés esetén visszautasíthat. Vannak olyan termékek melyeket nem kívánunk csak konkrét megrendelés esetén raktárunkba szállítani. Ezekre a termékekre előleget veszünk fel, mely mértékének megállapítása minden esetben egyedi. A státusz egyes esetekben változhat, időközben mégis elérhető lehet, amennyiben raktárunkba érkezne belőle.
       
    4. 4. A Vevő által elküldött ajánlat rendszerbe történő beérkezését a Szolgáltató lehetőség szerint késedelem nélkül, automatikus e-mail útján igazolja a Vevő részére, mely e-mail, azonban nem minősül a Vevői ajánlat automatikus elfogadásának. Szolgáltató a Vevői ajánlat beérkezését követően kezdi meg a Vevő megrendelésének tényleges feldolgozását. Szolgáltató a megrendelés feldolgozását követően haladéktalanul, de legkésőbb a megrendeléstől számított 48 órán belül a megrendelés tartalmával megegyező tartalmú ajánlat elfogadásról szóló visszaigazoló e-mailt küld Vevő számára, mely a Vevő ajánlatának elfogadását jelenti. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vevő által a vásárlás, illetve várálás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha Vevő rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében, ellenkező esetben a Szolgáltató úgy tekinti, hogy a Vevő nem talált a visszaigazolt adatokban kifogást.

      Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha bizonyítja, hogy késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött megrendelésére (Vevői ajánlat) elfogadására vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

      A Szolgáltató részéről kiküldött Vevői ajánlat elfogadásáról szóló visszaigazoló e-mail, a Vevő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vevő között, amely elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

      Amennyiben rendszerünk nem küldi el Önnek a rendeléséről szóló automatikus e-mail üzenetet a rendelés leadását követő 1-2 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal.
    5. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A beérkezett rendelések feldolgozása után felhívjuk Önt a megadott telefonszámon vagy egy újabb e-mailben értesítjük a sikeres készletfoglalásról, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók.
    6. Lehetősége van továbbá személyesen üzleteinkben történő átvételre is. Amennyiben erre igényt tartana kérjük jelezze ezt a megrendelésén!
    7. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
      Amennyiben Ön tévesen adott meg bármilyen adatot megrendelésében (személyes adatok, szállításra vonatkozó adatok, megrendelt tételek, megrendelt mennyiség) kérjük, jelezze vevőszolgálatunk felé a e-mail címre küldött levelében, vagy a (06-1) 44-33-555 telefonszámon. Amennyiben a rendelés teljesítése során az adatiban változás következne be (pl. Szállítási cím módosulása), azt Ön köteles ezen elérhetőségek egyikén jelezni.

    Az OtthonDepo Webáruházban a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, de a megrendeléssel minden Vevő kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

    A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető, hozzáférhető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul (legkésőbb 48 órán belül - ajánlati kötöttség ideje) visszaigazoljuk, amennyiben nem kap e-mail értesítést, kérjük keresse Vevőszolgálatunkat, mert valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét. A szerződés tárgya a webáruházban megtalálható árucikkek (hideg burkolatok, szaniterek, fürdőszoba kiegészítők, építőanyagok), melyre a vevő megrendelést ad le.

    Minden termék ára bruttó, azaz 27% ÁFA-val együtt tüntetjük fel.

    A Honlapon a termék oldalán feltüntetett termékleírás tartalmazza az adott termékre vonatkozó legfontosabb paramétereket. A termék adatlapján képeket is találhat az adott termékhez kapcsolódóan, a fő kép mellett további csatolt képek is láthatóak, amelyek illusztrációk. A OtthonDepo Webáruház mindent megtesz, hogy a Honlapon megjelenő színek megfeleljenek a valóságnak. Ezen erőfeszítések ellenére adott esetben a megjelenített termékek színe - főként színárnyalatban - minimálisan, de eltérhet a valóságtól, mivel azok nagymértékben függnek az Ön által használt monitortól, illetve annak beállításától. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés leadását megelőzően figyelmesen olvassa el a termékleírást, ahol az OtthonDepo Webáruház az adott termék színére vonatkozó információt minden esetben közzéteszi. Ha a szerződéskötést követően az derül ki, hogy az áru nem felel meg a szerződéskötéskor látható termék ismertetőben, úgy Ön jogosult a megrendeléstől elállni, illetve a hibás teljesítés szabályai alapján jogosult a Jótállás illetve a Szavatosság pontban foglalt jogainak érvényesítésére.
    A Vevőszolgálatnál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja: a e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlázási címe, a szállítás címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (a rendelt termékből van-e készleten) valamint adja meg a termék nevét és a kívánt mennyiséget. Továbbá a (06-1) 44-33-555-ös telefonszámon munkaidőben (H-P: 8-17:00; SZO: 8-13:00 óra között) munkatársaink felveszik rendelését.
  • 5.1 Vásárlás külföldről

    Külföldre rendelés a webáruházon keresztül közvetlenül jelenleg nem lehetséges. Amennyiben Ön külföldre szeretne rendelni, kérjük keressen minket telefonon vagy e-mailben a címen.
  • 6. Országos házhozszállítás

    6.1 Szállítási határidő

    A termékek adatlapján megtalálhatja a szállítási határidőt, mely tájékoztató jellegű. A készleten lévő termékeket 2-3 munkanapon belül, a raktáron nem tartott termékeket pedig azok webáruházunkba történő beérkezését követően szállítjuk. A szállítás időpontját és feltételeit minden esetben a megrendelést követően telefonon vagy emailben egyeztetjük.
    A kiszállítás előtti napon telefonon és e-mailben értesítjük Önt a szállítmány feladásáról és elküldjük a csomagazonosítót. A megrendelt termékek kiszállításának idejét a megrendelés folyamán határozza meg: ez lehet azonnali, vagy a következő megrendelésével együtt történő szállítás. Természetesen minden szállításnak külön költsége van.

    A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 07:30-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, illetve az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a vevőszolgálatunkon. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon. Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a Vevő kifizetni a szállítási költséget. A megrendelések kézbesítése előtt egy-két órával a futár a megadott telefonszámon értesíti a Vevőt a termékek érkezéséről.

    A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.

    Az OtthonDepo Webáruház a legnagyobb gonddal csomagolja és adja fel hibátlan, leellenőrzött termékeit. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb precizitás ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Természetesen a rajtunk kívül álló okból eredő problémákat is kezeljük. Ennek érdekében kérjük tegye a következőket, mert kizárólag az utasítások betartásával tudjuk kezelni a szállítással kapcsolatos panaszokat. Az átvételt követően ellenőrizze a termékek sértetlenségét. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár már távozott – és a szállítás postai úton történt – akkor keresse fel a helyileg illetékes postahivatalt és kérje a jegyzőkönyv felételét (kérjük a címiratot vigye magával), majd jelezze vevőszolgálatunknak telefonon vagy írásban panaszát. A fentiekre az átvételt követően 3 munkanap áll a rendelkezésére. Csakis ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni.

    Kérjük, a leírtak betartását, mivel az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le, törte össze az átvételt követően. A számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de ha Ön úgy találja, hogy nem érkezett meg minden, erről is jegyzőkönyvet kell készítenie. Ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de vevőszolgálati munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.

    A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért.
    Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a cégünknek jeleznie kell. A behajtási engedély beszerzése és fuvarozó részére történő átadása a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző részére.
    A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését.
    Ha a megadott szállítási cím 40t/ 25 t össztömegű járműszerelvény vagy ennél kisebb meghatározott szállító eszköz közlekedésére, illetve a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket cégünk részére megtéríteni. A Vevő győződjön meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van tájékoztassa cégünket.

    Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Vevő költségére ismételjük meg. Ez esetben a Vevőnek az újbóli kiszállítási költségét előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.
    Amennyiben a Vevő kötelezettsége ellenére nem jelzi a gépjárművontatóra történő rakodási igényét, akkor az ebből eredő pluszköltség a Vevőt terheli.

    A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett), vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.

    A szállításkor az áru átvételekor a Vevőnek (címzettnek), vagy képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben a Vevő (címzett) nincs jelen az áru átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az a Vevő kockázatát képezi. Ha a konkrét szállítási napon a Vevő vagy képviselője az átvételnél személyesen - erre irányuló kötelezettsége ellenére - nem jelenik meg, és képviseletéről sem gondoskodott, a szerződésszerű teljesítést a termék lerakásával megtörténtnek tekintjük.

    A szállításból eredő esetleges töréskárt a Vevő (címzett) köteles a szállítólevélen feltüntetni, illetve ha az átvételnél sem vevő, sem képviselője nincs jelen, az esetleges töréskárt fényképekkel, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

    A Vevő (címzett) köteles a törött darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.

    6.2 Házhozszállítási költség

    A szállítási költség a termékek súlyától és térfogatától függ, Magyarország egész területén egységes. A fizetési / átvételi mód kiválasztásához és az ahhoz tartozó, összes rendelt termékre vonatkozó pontos szállítási díj kiszámításához kérjük helyezze a kiválasztott termékeket a Kosarába.
    Termékeit eljuttatjuk otthonába, vagy akár munkahelyére postai úton, postafiókcímre azonban nem kézbesítünk.

    A KOSÁR tartalma oldalon, a fizetési/átvételi mód választásánál rendszerünk minden esetben az Önnek  legkedvezőbb szállítási költséget ajánlja fel, amely legtöbbször megköti a fizetési módot is (általában az előreutalással / bankkártyás fizetéssel történő kiegyenlítés lesz a legkedvezőbb szállítási költség). 

    Raklapos szállítást (azaz a 10.000 Ft-ot meghaladó szállítási költséggel járó rendeléseket) 60.000 Ft összérték alatti rendelés esetén csak előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel tudunk teljesíteni!
    10 m2 alatti burkolólap rendelést Home Cente üzletünkben történő átvétel esetén csak előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel tudunk teljesíteni! 300.000 Ft összérték feletti rendelést utánvéttel nem, kizárólag előrefizetéssel teljesítünk! Köszönjük megértését!

    Az építőanyagok szállítási költsége minden olyan esetben egyedi, amennyiben ez a termékkártyában a szállítás egyedi feltételekkel gombbal jelöli a rendszer.
  • 7. Fizetés és átvétel

    A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget többféleképpen fizetheti: bankkártyával, előreutalással (néhány szállítónál nincs lehetőség utánvéttel fizetni) vagy utólag a csomag átvételekor kell a futárnak kifizetnie készpénzzel (utánvét). Bankkártyás és hitelkártyás fizetésre üzleteinkben is lehetősége van.

    7.1 Fizetés átutalással

    Cégek, intézmények és nagyobb értékű céges megrendelések esetében előzetes egyeztetés alapján átutalással történő fizetés is kérhető, akár kedvezmény is (egyedileg elbírálva, vezetővel egyeztetve). Az erre vonatkozó igényét külön jelezze vevőszolgálatunknak e-mailen vagy telefonon. Nem készletes építőanyagok fizetése minden esetben előreutalással történik.

    Átutalás esetére bankszámlaszámunk: 11745059-20007511 (Kovács Tüzép Kft.)

    7.2 Fizetés bankkártyával online, interneten

    A Vásárló a termékek ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával is teljesítheti a rendelés leadását követően közvetlenül.

    A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

    A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

    7.3 Fizetés bankkártyával telephelyünkön

    Helyszínen történő vásárlás esetén a következő bankkártyákat fogadjuk el: Visa,  Visa  Electron,  V  PAY,  MasterCard,  Maestro.


     

    7.4 Fizetés kuponnal, kedvezmény kupon felhasználása

    A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével - hasonlóan az ajándékutalványhoz - csökkenthető a vásárlás összege. A webáruház promóciós kampányok keretében kuponokat kínál fel a vásárlók számára. A kapott kedvezmény kupon kódját a Kosár oldalon lehet érvényesíteni. A Kuponkód alkalmazása mezőben található szövegdobozba kell beírni, majd meg kell nyomni a mellette lévő Felhasználom gombot.

    A kupon nem váltható át készpénzre.
    Amennyiben a kupon már fel lett használva a vásárláshoz, az többé nem érvényesíthető, csak egyszeri felhasználásra jogosít.
    Lejárt kupon nem használható fel a lejárati időn túl.
    A kupon kedvezmény csak akkor vonható össze más kedvezménnyel, ha a kupon arra feljogosítja a vásárlót.
    Az online kupon többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos.
    A webáruház a kuponok érvényességét, összegét / kedvezmény mértékét egyoldalúan nem módosíthatja.
  • 7.5 Átvétel MPL átvételi pontokon

    A termék adatlapon megjelölt termékeket postára is kérheti, így csomagját az ország egész területén több mint 2500 ponton kényelmesen, személyesen is átveheti.

    7.5.1 Átvétel postahivatalban:

    Rendelését a Magyar Posta postahivatalaiba is kérheti, 30 kg össztömegig. Fizetés a postahivatalokban készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges. SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről. Rendelését - a feladó rendelkezésétől függően - 5, 10 munkanapon vagy akár 30 naptári napon belül, bármikor elviheti. A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával személyi igazolványát vagy más személyazonosító okiratát!

    Szállítási díjak postahivatalban történő átvétel esetén:
    össztömeg szállítási díj*
    0.00 - 1.00 kg2.190 Ft
    1.00 - 5.00 kg2.520 Ft
    5.00 - 10.00 kg2.630 Ft
    10.00 - 20.00 kg2.740 Ft
    20.00 - 30.00 kg3.070 Ft
    * szállítási díj utánvétes fizetés esetén. A szállítási díj előre fizetés esetén kedvezőbb lehet. A KOSÁR oldalon minden esetben a fizetési / átvételi módhoz tartozó legkedvezőbb díjat ajánlja fel a rendszer.

    7.5.2 Átvétel Postaponton (MOL benzinkúton, COOP áruházban):

    Rendelését az MPL szerződött partnereihez, MOL benzinkútra, illetve COOP áruházakba is kérheti, 20 kg össztömegig. Fizetés a PostaPontokon készpénzzel vagy bankkártyával történhet. SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről. Rendelését - a feladó rendelkezésétől függően - 5, 10 munkanapon belül, a postapont nyitva tartási idejében átveheti. A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával személyi igazolványát vagy más személyazonosító okiratát!

    Szállítási díjak MPL Postaponton történő átvétel esetén:
    össztömeg szállítási díj*
    0.00 - 1.00 kg2.190 Ft
    1.00 - 5.00 kg2.520 Ft
    5.00 - 10.00 kg2.630 Ft
    10.00 - 20.00 kg2.740 Ft
    20.00 - 30.00 kg3.070 Ft
    * szállítási díj utánvétes fizetés esetén. A szállítási díj előre fizetés esetén kedvezőbb lehet. A KOSÁR oldalon minden esetben a fizetési / átvételi módhoz tartozó legkedvezőbb díjat ajánlja fel a rendszer.

    7.5.3 Átvétel MPL csomagautomatából

    Rendelését az MPL által üzemeltetett csomagautomaták egyikébe is kérheti, 20 kg össztömegig, illetve 50x31x35 cm-es méretig. Fizetés a csomagautomatákba kérés esetén előreutalással vagy átvételkor bankkártyával lehetséges. SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről. Rendelését - a feladó rendelkezésétől függően - 5, 10 munkanapon belül, 0-24h-ig átveheti. A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával az SMS-ben vagy e-mailben kapott átvételi kódját!

    Szállítási díjak csomagautomatából történő átvétel esetén:
    össztömeg szállítási díj*
    0.00 - 1.00 kg2.190 Ft
    1.00 - 5.00 kg2.410 Ft
    5.00 - 10.00 kg2.850 Ft
    10.00 - 20.00 kg2.960 Ft
    * szállítási díj utánvétes fizetés esetén. A szállítási díj előre fizetés esetén kedvezőbb lehet. A KOSÁR oldalon minden esetben a fizetési / átvételi módhoz tartozó legkedvezőbb díjat ajánlja fel a rendszer.

  • 7.6 Személyes átvétel telephelyeinken

    A webáruházban található termékeket telephelyeinken is átveheti.
    Minden esetben kezelési költséget számolunk fel, ennek díjszabásáról az alábbi táblázatból tájékozódhat:
    össztömeg kezelési költség*
    0.01 - 45.00 kg1.090 Ft
    45.01 - 100.00 kg3.290 Ft
    100.01 - 900.00 kg7.150 Ft
    900.01 - 1900.00 kg13.000 Ft
    1900.01 - 2900.00 kg19.500 Ft
    2900.01 kg felettÉrdeklődjön!
    * A KOSÁR oldalon minden esetben a termékek össztömegéhez tartozó legkedvezőbb díjat ajánlja fel a rendszer.


    Hétfőtől – péntekig a hét bármely napján átvehető a termék.

    A pontos készletről érdeklődjön Vevőszolgálatunknál! (06-1) 44-33-555

    Budapesti üzlet és bemutatóterem - Home Center

    Cím: 1173 Budapest, Pesti út 237. (Jászberényi út folytatása)

    A Home Center kültéri parkolója díjmentes. Az üzlet raktárából közvetlenül elszállítható a vásárolt termék. Targonca szombat kivételével rendelkezésre áll!

    Nyitva tartás:
    Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00
    Szombat: 8:00 - 13:00
    Vasárnap: zárva

    Egri üzlet és bemutatóterem - Royal Kerámia

    Cím: 3300 Eger, Nagyváradi u. 17.

    Az üzlet kültéri parkolója díjmentes. Az üzlet raktárából közvetlenül elszállítható a vásárolt termék.

    Nyitva tartás:
    Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00
    Szombat: 8:00 - 13:00
    Vasárnap: zárva

    További telephelyeinkről ide kattintva tájékozódhat.

    Túl távoliak bemutatótermeink? Rendelje meg a választott terméket otthonába történő kiszállítással, vagy kisebb csomagok esetén postahivatalban, vagy akár MOL/COOP postaponton történő átvétellel!

    7.7 Előleg

    Webáruházunk bármilyen termék rendelése esetén kérhet előleget.

  • 8. Jótállás (garancia)

    Az OtthonDepo által forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított jótállási feltételeket biztosítunk, amely termékenként eltérő lehet. Az OtthonDepo szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak. 

    Hibás teljesítés esetén az OtthonDepo jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. A kötelező jótállás a termék árához igazodik az alábbiak szerint:
    • a 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
    • a 100.000 forintnál drágább, de 250.000 forintot el nem érő eladási ár esetén két év,
    • 250.000 forint eladási ár felett három év.
    A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az OtthonDepo végezte, akkor a fogyasztási cikk üzembe helyezésének időpontja.

    A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. Amennyiben tehát a vásárló jogi személy, kötelező jótállás nem értelmezhető az esetében.

    Az OtthonDepo a termékhez mellékelt vagy e-mailen küldött jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi. A garanciális jogokat a garancialevélen megjelölt elérhetőségeken keresztül lehet gyakorolni. Amennyiben csak számlát kapott ez esetben a Vevőszolgálatunk az ügyintézője a termék garanciális folyamatainak.

    Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

    - szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az OtthonDepo, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
    - rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
    - helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
    - elemi kár, természeti csapás okozta.

    Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

    - elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az OtthonDeponak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

    - ha az OtthonDepo a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az OtthonDepo költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

    Ha a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

    A kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az OtthonDeponak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

    A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

    Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

    A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az OtthonDepot terhelik.

    Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 10.1 és a 10.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    Lehetősége van a Vevőnek felvenni a kapcsolatot a Vevőszolgálattal, ahol szívesen segítséget nyújtunk a garanciális illetve szavatossági ügyek intézésében. A vonatkozó garanciaidő minden egyes termékünknél feltüntetve.
  • 9. Panaszkezelés, panaszügyintézés

    Amennyiben észrevétellel szeretne élni a kapott termék állapotával, minőségével kapcsolatban, forduljon bizalommal vevőszolgálati munkatársainkhoz, melyet az alábbi elérhetőségek bármelyikén megtehet:
    Vevőszolgálat központi elérhetőségei:
    Kovács Tüzép Kft.
    3300 Eger, Nagyváradi u. 17.
    Központi telefonszám: (06-1) 44-33-555 E-mail:
    Észrevételét a következő módokon jelezheti: telefonon, írásban, e-mailen vagy postai úton személyesen bemutatótermeinkben (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14., Fsz. 32. sz. üzlet vagy 3300 Eger, Nagyváradi u. 17.)
  • 9.1 Panaszkezelés folyamata

    Észrevételét kérjük jelezze munkatársunknak szóban/írásban amennyiben szállítással kapcsolatos észrevétellel kíván élni, pl. szállítás során sérülés keletkezett a terméken, kérjük haladéktalanul jelezze a vevőszolgálat telefonszámán. Amennyiben a terméket kifogásolja, és a kifogás szemmel látható, kérjük, készítsen fotókat, melyeket küldjön el a vevőszolgálat e-mail címére (töréskár esetén is!) munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot 1-2 munkanapon belül a további teendők megbeszélése érdekében, valamint a jegyzőkönyv felvétele érdekében.

    A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel - melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzünk.

    A jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben Önnek átadjuk, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint vagyunk kötelesek eljárni.

    A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük Önnek a jegyzőkönyv másolati példányát.

    Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

    A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egy egyedi azonosítóval látjuk el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

    Az írásban hozzánk beérkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

    A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatjuk Önt.

    Amennyiben nem ért egyet a panaszkezelés módjával, észrevételét jelezheti a címen is (cégvezetés).

    9.2 Egyéb jogérvényesítései lehetőségek

    Amennyiben közöttünk esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az OtthonDepoval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

    Amennyiben a Szolgáltató és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

    - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
    Fogyasztóvédelmi ügyekben a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. Emiatt a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

    Ha a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

    Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

    A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

    A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. 

    Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan. 

    Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében, ki kell töltenie egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldeni a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

    - Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

    Ha a Szolgáltató a Vevő panaszát elutasítja, úgy a Vevő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testületi eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Szolgáltató és a Vásárló között.

    A lakóhelye szerint eljáró bármely békéltető testülethez fordulhat panaszával:

    Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
    E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

    Baranya Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
    Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
    Telefonszáma: (72) 507-154
    E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

    Békés Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
    E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

    Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
    E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

    Budapesti Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszáma: (1) 488-2131
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

    Csongrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
    E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

    Fejér Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszáma: (22) 510-310
    E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

    Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

    Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Telefonszáma: (52) 500-749
    E-mail cím: info@hbkik.hu;

    Heves Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
    Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
    E-mail cím: tunde@hkik.hu;

    Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
    Telefonszáma: (56) 510-610
    E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

    Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Fax száma: (34) 316-259
    Név: Dr. Rozsnyói György
    E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

    Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
    Telefonszám: (32) 520-860
    E-mail cím: nkik@nkik.hu;

    Pest Megyei Békéltető Testület
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

    Somogy Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
    Telefonszáma: (82) 501-000
    E-mail cím: skik@skik.hu;

    Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
    E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

    Tolna Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
    Telefonszáma: (74) 411-661
    E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

    Vas Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszáma: (94) 312-356
    E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

    Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
    Telefonszáma: (88) 429-008
    E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

    Zala Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
    Telefonszáma: (92) 550-513
    E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

    A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.

    A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

    Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    - Bírósági eljárás kezdeményezése:

    A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
  • 10. Elállás joga

    10.1 Elállási jog gyakorlásának menete

    Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban "Fogyasztó").

    Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

    a) a terméknek,
    b)több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
    c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

    Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

    Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a részünkre. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken [link beillesztése] keresztül elérhető elállásinyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a részünkre (nyilatkozat letöltése - DOC vagy nyilatkozat letöltése - PDF).

    A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

    Mindkét esetben emailben haladéktalanul visszaigazoljuk a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

    Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi nekünk.

    Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

    Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az OtthonDepo telephelyének címére (3300 Eger, Nagyváradi út 17.) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy a Fogyasztó által megbízott futárnak átadja) a terméket.

    A termék fent megjelölt címre történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

    Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
    Jogosultak vagyunk a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

    A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

    Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
    Az elállási nyilatkozat letöltéséhez kattintson ide!

    10.2 Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog:

    a) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
    b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac az OtthonDepo által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
    c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az OtthonDepo, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;
    d) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél az OtthonDepo a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.


    Elállási jogával a következő módokon élhet:
    • vevőszolgálatunk felhívásával, telefonon
    • vevőszolgálatunk e-mail címére küldött levelében
    • postai úton küldött levelében
    • bemutatótermeinkben, személyesen
    A Home Centerben és a Kovács Tüzép Kft. további telephelyein található bemutatótermeiben leadott rendeléseket követően a Vásárló nem élhet a vásárlástól való elállás jogával, mivel a szerződés nem egymástól távollévő felek között jön létre.
  • 11. Szavatosság

    11.1 Kellékszavatosság

    Ön az OtthonDepo hibás teljesítése esetén az OtthonDepoval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

    Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított, fent jelölt elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

    Ön - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az OtthonDepo számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az OtthonDepo költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

    Ön a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az OtthonDepo adott okot.

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az OtthonDepoval.

    Ön közvetlenül az OtthonDepoval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az OtthonDepotól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a- OtthonDepo csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az OtthonDepo bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

    11.2 Termékszavatosság

    A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vevő - választása szerint - a 10.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti.

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

    Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (OtthonDepo) szemben gyakorolhatja.

    A gyártó, forgalmazó (OtthonDepo) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak, forgalmazónak (OtthonDepo) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • 12. Szerzői jogok

    Az Otthondepo.hu weboldal teljes tartalma (az adatbázisok tartalma, cikkek, fotók és a képi megjelenítés teljes eszköztára) a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben foglaltak szerint szerzői védelem alatt áll.

    Az oldal tulajdonosa fenntartja a jogot mindennemű változásra - ideértve az esetleges szolgáltatásai előzetes bejelentés nélküli megváltoztatását, kiegészítését vagy megszüntetését, továbbá nem vállal felelősséget a weboldalakon történt elírásokért.

    A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruház felületén, valamint a Webáruház felületén keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

    A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás - például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal - kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

    A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az OtthonDepo előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

    Fenntartunk minden jogot szolgáltatásaink minden elemére, különös tekintettel a www.otthondepo.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, az OtthonDepo által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely az OtthonDepo adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre az OtthonDepo külön engedélyt ad.

    Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos az OtthonDepo által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével az OtthonDepo adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

    A szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja, hogy az OtthonDepo a szolgáltatás igénybevétele során az Ön által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatkezelési tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.
  • 13. Érvényesség és árak

    A jelen Általános Szerződési feltételekben foglaltak - így a megrendelés feltételei is -, továbbá a Webáruházban megállapított árak csak és kizárólag az OtthonDepo.hu weboldalon keresztül történő vásárlásra érvényesek. A Vevő a regisztrációval, illetve a megrendeléssel elfogadja és tudomásul veszi a Webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit. Az esetleges szállítói áremelésekre, árfolyamváltozásokra az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az akciók visszavonásig, a Webáruházban feltüntetett időpontokig vagy visszavonásig érvényesek!

    Az OtthonDepo.hu Webáruházban feltüntetett árak az áfát tartalmazzák! A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
    * A webáruházban megjelenített kedvezmények a forgalmazók által ajánlott fogyasztói árból kerülnek levonásra.

Raklapos országos házhozszállítás!

Önnek jóval kevesebb időbe és pénzbe kerül, ha tőlünk rendel! Nem kell utánfutót bérelnie, nem kell elutaznia a szakáruházba, ott sorban állnia! Röviden: MEGÉRI!

Üzletek Budapesten és két megyében

Győződjön meg termékeink minőségéről személyesen! Értékesítő munkatársaink minden felmerülő kérdésére választ adnak! Üzleteink itt találhatóak.

Szakértő Vevőszolgálat

Tapasztalt munkatársaink állnak rendelkezésére, a megrendelés után pedig minden apró részletet megbeszélnek Önnel a fizetési módtól a szállítás várható időpontjáig!
Hívjon minket: 06-1-44-33-555

34 éve Önökért!

Cégünk 34 éves működése során rengeteg tapasztalatot szerzett az építőanyag-kereskedelemben. A forgalmazott termékeket szakértő csapatunk választja ki a legnagyobb európai vásárokon.

Óriási raktárkészlet!

Hamarosan jön a mester és még mindig nem sikerült döntenie? A legnépszerűbb termékeinket nagy mennyiségben készletezzük, így nem kell heteket várnia a szállításra!

14 napos elállás!

Vásárlásától a törvényi előírásoknak megfelelően 14 napon belül indoklás nélkül elállhat!